söndag 29 augusti 2010

SERIE-A DRAR IGÅNG! Dags för nya tag!

Säsongens första match; Milan - Lecce

Avspark; 20.45 på TV4sport! Det ska bli härligt att se massor av matchen på svensk TV istället för att behöva sitta och streama hela tiden..
Som jag tidigare skrev i Ibra-inlägget kommer Zlatan ikväll att bli presenterad innan matchen framför 50.000 åskådare på San Siro!
Sändningarna och försnackaet på TV4sport börjar klockan 20.00, missa inte detta!

Har längtat efter detta i flera månader.. Och äntligen är dagen här! Jag hoppas att detta blir en bra säsong, och att det blir en bra sammanhållning i laget, samt att våra nya spelare trivs. Men vem trivs inte i våran underbara familj?
Jag känner mig lite smått nervös inför matchen, det är inte för någon speciell anledning, utan det är bara för det är ligastart! Räknar timmarna till avspark nu..
Snart är det dags! Hoppas att det är våran säsong nu då..

Startelvan: Abbiati; Bonera, Nesta, Thiago Silva, Antonini; Ambrosini, Pirlo, Seedorf; Ronaldinho, Borriello, Pato.

AVANTI MILAN! FORZA!

/ Pegah Milanista

3 kommentarer:

  1. FORZA! 3p är inte svårt ikväll.

    SvaraRadera
  2. Jag säker en sak RONALDINHO = KUNG! läs mitt senaste inlägg handlar om zlatan o ronaldinho

    SvaraRadera