fredag 6 augusti 2010

Dos Santos till Milan? Enligt mig; JA TACK!!

Allegri funderar över mittfältet innan transferfönstret stänger..
Bland annat Hondas namn har blivit nämnt, men nu också den unge Giovani dos Santos..

Läste om den före detta Barcaspelaren (Dos Santos för er som inte kopplade, haha) (SOM OCKSÅ ÄR EN AV MINA FAVORITER!!!) och jag tycker inte att han skulle vara dålig i Milan..
Dos Santos spelade bara ungefär 7 matcher med Tottenham innan VM och var redo att byta lag, men efter en bra insats för sitt Mexiko kanske han inte flyttar trots allt. Det återstår att se.. Men för att vara helt ärlig tror jag det är för bra för att vara sant! Har alltid velat se bland annat han, Nasri och Suarez i Milan.. Men men..

Många kanske kommer undra vad vi ska med ny mittfältare till när vi redan har Merkel och Strasser som har visat upp sig.. Men å andra sidan skulle det inte vara så pjåkigt med lite förstärkning.. Eller vad tycker ni?

Är det bara jag som smälter när jag ser han? hihihi..

/ Pegah Milanista

1 kommentar:

  1. Gio spelar fortfarande i Tottenham, han var ju bara utlånad ^^, Men jag hoppas han går till Milan, det skulle vara kul att se honom spela sida vid sida med Ronaldinho igen. XD

    SvaraRadera