onsdag 22 september 2010

Inför Lazio - Milan; 3 poäng?

Först och främst vill jag gratulera Thiago Silva som fyller 26 år idag! Stort grattis till dig, hoppas du får en bra dag med 3 poäng på köpet!

Då gäller det, om ungefär en timme är det dags! Denna match kommer definitivt inte vara lätt.. Speciellt inte med tanke på våra 2 senaste matcher (om man räknar bort 2-o matchen mot Auxerre).

Som Allegri säger måste vi ha tålamod. Själv tycker jag att han tar lagets nuvarande situation med en nypa salt med tanke på att säsongen precis dragit igång.. Men det gäller för grabbarna att rycka upp sig innan det blir försent.. Så jag håller mig ivrigt och längtar efter bättre resultat!
Senaste matchen mot Lazio spelades hemma då resultatet blev 1-1 med hjälp av Borriello som målgörare..

Uttagna spelare: Abbiati, Amelia, Roma, Antonini, Jankulovski, Nesta, Papastathopoulos, Thiago Silva, Zambrotta, Yepes, Abate, Boateng, Flamini, Gattuso, Pirlo, Seedorf, Strasser, Ibrahimovic, Inzaghi, Robinho, Ronaldinho.
Skadade: Pato & Ambrosini

Matchen sparkas igång kl 20.45, sändningen börjar kl 20.40 på TV4sport!
Tro, hopp & kärlek = AC Milan för mig. Forza!

/ Pegah Milanista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar