onsdag 15 september 2010

CL-dags - Ikväll; Milan - Auxerre

Vi välkomnar franska Auxerre till Milano..

Efter lördagens skrällmatch vågar jag inte skriva att jag har höga förhoppningar direkt.. Vill skriva massor men tänker inte göra det, så jag pratar med mig själv istället! (haha)..
Men aja snart är det i alla fall dags för match, har sett fram emot detta ett bra tag nu, inte bara själva matchen, men hela CL också! Härligheter!

Uttagna spelare: Abbiati, Amelia, Roma, Antonini, Bonera, Nesta, Zambrotta, Yepes, Abate, Ambrosini, Boateng, Gattuso, Pirlo, Seedorf, Ibrahimovic, Inzaghi, Pato, Robinho och Ronaldinho.
Thiago Silvas namn stod inte med på den listan med tanke på hans ömma lår, så det enda han kommer få göra är vila fram till lördag då vi möter Catania. Flamini är inte heller uttagen.

Trolig startelva: Abbiati; Abate, Nesta, Bonera, Antonini; Ambrosini, Pirlo, Seedorf; Pato, Ibrahimovic, Ronaldinho

Matchen sparkas igång klockan 20.45, men visas dock inte på TV så nu ska jag ta och hitta en bra stream och sedan är det dags!

AVANTI MILAN ALÉ ALÉ ALÉ!!

/ Pegah Milanista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar