tisdag 18 maj 2010

Onyewu, Ronaldinho funderar & Galli - Leos efterträdare?

- Onyewu förlänger! Oguchi skrev på för oss förra året men har inte på grund av en skada inte spelat alls. Men nu har han förlängt kontraktet och kommer att spela helt gratis under hans sista säsong 2012/2013 som "ett tack" över att få stanna kvar i laget.. Han kommer dessutom att vara med i VM då han spelar för USA!

- Ronaldinho börjar fundera.. De flesta tror att det sista man fick se av Ronnie var i lördags. Eller? Hans kontrakt går ut nästa år men det pratas om förlängning.. Juni 2013? Galliani är iallafall beredd på att förlänga.. Själv säger han att han inte vet vad han kommer göra i framtiden. "Jag vet inte vad som kommer att ske. Jag skulle vilja stanna, men det som är mest viktigt för mig är att vara lycklig" - säger Ronaldinho till Il Corriere dello Sport.

- Filippo Galli, är han den rätte mannen för jobbet? "Jag är professionell och jag är en Milanista, jag trivs väldigt mycket med det jag gör just nu, och jag känner att jag är redo för jobbet" .. Samtidigt säger han att allt är i Berlusconi och Gallianis händer nu. Vi får väl se vad som händer med detta..

Leonardos efterträdare?
/ Pegah Milanista

2 kommentarer:

  1. Med den ledning milan har skulle jag itne bli förvånad över om en skitmänniska tog över laget.. / A

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att r80 flyttar , inte efter den säsongen han har haft.det skulle inte vara konstigt heller men han skulle vara dum om han skulle flytta faktiskt

    SvaraRadera