söndag 30 maj 2010

Galliani besvarar frågor + nya transferrykten..

  • Den 22-åriga nederlänningen Gregory Van der Wiel skulle inte vara helt fel. Ytterbacken spelar just nu för Ajax, och enligt Gazzettan håller vi utkik efter honom..
  • "Att veta att en av världens mest prestigefyllda klubbar är angelägna för mig är en ära. Jag tror att en sådan trupp är som ett andra hem för en brasiliansk spelare. Ronaldinho? Han är ett under. Jag har studerat hans straffläggningar och jag skulle verkligen vilja utmana honom. Kära Milanfans, jag är redo att gå med!"
    - Så sa Diego Alves till Gazzettan! Just nu har han Milan i tankarna som sin "framtida klubb", trots att lag som Real Madrid, Sevilla & Arsenal är ute efter honom. Prislapp = 12 miljoner euro för den brasilianske målvakten..

  • Glöm inte! Ikväll 19.00 är det avspark, Real Madrid - AC Milan, en klassisk match!
    I truppen har vi bland annat:
    Sebastiano Rossi, Simone Braglia, Baresi, Costacurta, Maldini, Filipo Galli, Panucci, Angelo Carbone, Diego Fuser, Stefano Eranio, Lentini, Rui Costa, Boban, Marco Simone, Massaro, Evani, Albanese, Stefano Nava, Papin, Weah, Cafu, Serginho.
  • Adriano Galliani talar ut..

    Marknaden?
    Vi räknar med unga spelare. Våra stjärnor återstår och om någon börjar i Milan ska det vara "en mästare".

    Tränare?
    Det är inte officiellt än. Men jag lämnar inga kommentarer om tränare som fortfarande har kontrakt med ett annat lag.

    Huntelaar?
    Han återstår i Milan, det är han själv som vill vara kvar, och det finns 99% chans till det.

    Lippi?
    Jag beundrar honom, han är en god vän. Men Milan vill ta emot en tränare och inte en teknisk chef, men så fort han blir en fri agent så kommer ni få höra hans namn..

    Ryssar som ska köpa lage
    t? Nej, Berlusconi har än inga avsikter till att sälja någon andel av laget.

    / Pegah Milanista

3 kommentarer:

  1. Milans pensionerlag spelar säkert just nu ahahah

    SvaraRadera
  2. hej pegah :D:D::D:DL ehhehehe

    SvaraRadera
  3. HUNTER PLATSAR INTE I MILAN!!!! ge bort han för fan, inte ens värd 5 öre

    SvaraRadera