tisdag 12 oktober 2010

Nyheter!

- Som ni ser har jag ändrat bloggen litegrann. Den är mörkare till skillnad från tidigare, men det är vit text så jag hoppas att ni inte har svårt med att läsa inläggen, hoppas att ni uppskattar bloggens nya utseende!

Nu till fotbollsvärlden...
-I helgen var det ingen fotboll med tanke på EM-kvalet, men Serie A drar igång som vanligt lördag den 16 oktober, då vi spelar hemma mot Chievo med start 18.00!

- Abbiati kommer inte komma tillbaka på lördag mot Chievo men just nu sägs det att hans comeback vid målet blir mot Real. En viktig spelare som vi måste ha på plats, på plan mot spanjorerna. Krya på dig!

- Kollar just nu på Holland - Sverige, holländarna tog ledningen efter bara 4 minuter tack vare den f.d. Milanspelaren Klaas-Jan Huntelaar! Är jätteglad för hans skull och jag hoppas att han gör toppenbra ifrån sig! Inte bara för att han en gång spelat i Milan, utan för att han också är en av mina favoriter.
Måste tyvärr säga att så som Sverige spelar nu ser det ut som att Holland vinner matchen.. Sorgligt att se Toivonens stor-miss som lär bli en snackis..
Nu ska jag fortsätta kolla på matchen.

Trevlig tisdagskväll!

/ Pegah Milanista

3 kommentarer:

  1. bild på seedorf och ambrosini men inte på boateng??.. vare en realfan som skapade designen??

    SvaraRadera
  2. Fett skön! ;) fint fint

    SvaraRadera