fredag 16 juli 2010

Spelarnytt, ooooch transferryktena fortsätter...

- Som ni alla vet har Oddo har förlängt kontrakt till år 2012. Gud, varför? Som jag tidigare sagt om Kaladze; snälla gå din väg!!!!!!!!! Dock kommer han fortsätta spela med en halverad lön..

- Ronaldinho, stannar han eller lämnar han? Klubbar som bland annat Olympiakos & L.A. Galaxy är ute efter brassen.. Men för att vara helt ärlig tror jag inte att han lämnar Milan, inte nu. Han kommer spela minst en säsong till.. Det hoppas jag verkligen! (ta i trä haha).

- Sokratis "Papa" Papastathopoulos, ännu ett Milan-fan som vi kan se med rödsvart tröja säsongen 10/11? Genoaspelaren sägs vara väldigt nära Milan, och det "seriösa snacket" började igår (den 15 juli) då Galliani sa att förhandlingar med Genoa pågår och att det bara är en läkarundersökning som är kvar, själv har han sagt att han kommer bli lycklig över att få spela i Milan..
Detta är möjligt: Vi erbjuder en summa pengar (just nu sägs det att övergångssumman är 4.5 miljoner euro) till Genoa för Papa + delägarskap i några unga spelare från primaveran (Strasser, Albertazzi..)

- Dzeko, får han spela hos sitt favoritlag eller inte till slut? Hoppas vi lägger ett bud på honom innan han far iväg till en annan klubb, tick tack, klockan tickar..

Och till sist:
NI FÅR URSÄKTA MIN FULA BLOGG!!
Har aldrig varit såhär seg på att fixa design osv, men jag har faktiskt sommarlov så det är inte varje dag man sitter vid datorn..
Och nu kommer jag inte kunna skriva i bloggen förrän på måndag för jag ska åka bort och kommer inte ha tillgång till dator!
Men jag lovar att min nya design ska bli "flääshig".. Hihi.
Ha det bra kära läsare!

/ Pegah Milanista

2 kommentarer:

  1. Sägs att Milan sla sälja huntelaar för att få in cash till dzeko

    SvaraRadera
  2. gaucho lämnar, oddo e sämst, o papa kmr aldrig

    SvaraRadera