torsdag 10 februari 2011

Ibra: "Jag känner mig trött"


"Jag känner mig väldigt trött, det kunde man se från de två senaste matcherna. Jag gav inte 100% och det fanns tillfällen då jag inte hade mycket ork. Men det är normalt, jag har praktiskt taget spelat varje match, bortsett från de gånger jag haft lite problem."

Svensken säger också att van Bommels ankomst till Milan var delvis hans förtjänst.
"Galliani frågade mig om van Bommel och jag sa att han är en spelare som man hellre skulle vilja ha i laget, än att möta honom tillsammans med ett annat lag. Han är en spelare som ger allt på plan och det är en sån spelare vi behöver i Milan"

Sen har vi ju denna lilla incident också.. (se länk nedanför)


Och denna med Robinho..


Lite komiskt att se alla 3 i samma lag haha!

/ Pegah Milanista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar