fredag 24 december 2010

God jul önskar Milanbloggen!

Ho ho ho, finns det några Milanfans här?
Hahaha..
Finns inte så mycket att skriva, ville bara ta min lilla tid här framför datorn för att önska er en riktigt god jul, hoppas ni har det bra vart ni än är, tillsammans med era nära och kära!
Själv har jag kollat på Kalle Anka, vilket jag gjort sedan barnsben.. Ja det är väldigt svenskt och juligt med tanke på att jag är iranie haha! Men det är alltid roligt..

Känns surt att ha jullov utan någon fotboll, och ja, jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera nu på sistone, men jag lovar er att det ska bli ordentliga drag nu under lovet med roliga och underhållande inlägg..
Så fortsätt läsa, och gå gärna med i Milanbloggens sida @facebook, länken hitter ni på den högra sidan av bloggen!

Så ser det ut i Milano just nu.. Mysigt!
En vacker dag ska jag vara där.. Kanske inte idag, kanske inte nästa år.. Men någon dag. Det är en dröm.
Ha en trevlig julhelg allesammans! :)

/ Pegah Milanista

6 kommentarer:

  1. God jul på dig. din blogg är verkligen en av de bästa. :)

    SvaraRadera
  2. du når din dröm en dag,kämpa på vi alla tror på dig, god jul gumman

    SvaraRadera
  3. Buon natale :-)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hade en bra dag! godjul påre :)

    SvaraRadera
  5. Godejul och såg du chelsea - arsenal!

    SvaraRadera
  6. hejsan. impad av din blogg. läser här ofta. du skriver en massa roligt och länkar sköna bilder. har själv varit i milano och på san siro. milan - man u 2-3. riktigt bra match. ska du åka och se på fotboll där nere ska du boka biljetter via ditt hotell som du ska ha i milano. så kommer du billigt undan. en flygresa tur-retur går på 1200kr max. hotell för 4 dagar går på 1600kr och en biljett kan du få för 600kr. cl-match. (toppmatch). allt ska gå på ca 3000 kr. och det är det helt klart värt. du kommer få en upplevelse för livet när du är i san siro (85000) fullsatt. och ser ditt lag. finns inget bättre. önskar jag kunde bo där.

    SvaraRadera