fredag 13 november 2009

Svar på frågor del 2 (sista delen)

i luv clothes sa...
Vad är ditt civilstånd?? vad bryr du dig mest om, fotboll eller ditt utseende? (om man menar kläder, smink..)
nämn 1 anledning till att man ska kolla på fotboll istället för att shoppa!
Svar:
Jag är singel haha. För mig spelar utseendet ingen roll faktiskt, men jag lägger ner mer tid på att kolla på fotboll, blogga osv. än att fixa mig om man säger så.
Eftersom att jag inte är intresserad av mode så finner jag mer än 1 anledning till att kolla på fotboll haha.. Men jag tycker fotboll är intressant, och när jag väl kollar på matcher känns det som om jag sitter där bland åskådarna och hejar på laget.. Man dyker in i en annan värld liksom. Skulle lätt kunna peta en ”shoppingrunda” för att kolla på fotboll.. Men det är ju vad jag tycker, andra kanske tycker annat :)

CR-7 sa...
Vad tycker dina kompisar om att du gillar fotboll?
Vad vill du bli när du blir äldre? Går du på fotboll?
Svar:
Ja vad ska de tycka? Det är ju ett intresse så de kan väl inte säga så mycket om det… Men de pallar bara inte mitt fotbollssnack hela tiden haha!
Jag vet faktiskt inte, tandläkare kanske.. Men det visar sig väl med tiden!
Nej jag går inte på fotboll, tyvärr..


vill du fika? sa...
Hahaha konstig fråga... men nu har jag en fråga.. Kolla på fotboll eller gå ut och typ äta/fika? konstig fråga jag vet men jag vill veta vad vissa tjejer tycker om sånt :p
Svar:
Haha jaadu det var en konstig fråga! Alltså om det är fotboll så missar jag självklart inte det för att gå och fika.. Men båda är väl trevligt. Fast alla kanske inte tycker som jag :)

Husayn sa...
Hur många läsare har du
Svar:
Bra fråga! Jag vet faktiskt inte.. I början av bloggandet hade jag nästan inga läsare eller kommentarer alls, men det ökar väl med tiden.. det är det som är det konstiga med ”blogspot.com”, man kan inte se hur många lärare man har, sorgligt nog!

Jag är bäst sa...
om du skulle ha en kille skulle du vilja att han går på fotboll eller är intresserad av fotboll? eller milan överhuvudtaget?
och vad tycker du om för killar..aldså ska dem vara blattar,fina? vad föredrar du?:)
Svar:
Om en kille gillar fotboll (och milan) är det självklart ett ”pluspoäng” haha, då har man massor att prata om.. Men det är ju okej om han inte gör det heller.
Som sagt spelar utseendet ingen roll, men vi ska ha gemensamma intressen och kunna ha roligt tillsammans osv, det är väl det viktigaste :)


Anonym sa...
Vad tycker du om iran?
Skulle du vilja bo där framtiden?
Svar:
Jag älskar Iran! Själv är jag ju iranie, som mina föräldrar, så det är klart man älskar sitt hemland. Men att bo där är inte lika roligt som att åka dit över sommaren på semester, för det är så olikt Sverige och jag är ju van med att bo här! Så jag tror faktiskt inte att jag kommer bo där i framtiden faktiskt.

Anonym sa...
vad fick dig att bli intresserad av fotboll överhuvudtaget?
ps. du är CP!
Svar:
Tack ”Anonym” (Arwa), right back at ya! Hahaha.
Bra fråga, när jag gick i lågstadiet så brukade jag och ganska många andra köra fotboll på alla raster och på ”fritids” haha. Sen var det ju en självklarhet att alltid kolla på VM och så med familjen.. Sen växte mitt intresse till fotboll :)


sho sa...
Varför läsa hennes blogg om hon eee cp??:S ... jag tycker du skriver skitbra,har aldrig sett någon tjej som skriver med lika bra stil som dig,walla..respekt till dig...
vad är det viktigaste för dig i ditt liv, och hur är du i skolan?
Svar:
Hahaha oj! Tack så mycket :)
Det viktigaste i mitt liv är min familj och mina vänner, och så Milan såklart!
Är helt okej i skolan, pluggar och gör mitt bästa! Man måste ju kämpa om man vill komma någonvart!


undrar... sa...
Hur började du blogga? vad fick dig att börja göra det?
Svar:
Jag började blogga av intresse såklart! Ville göra något annorlunda om man jämför med andra bloggare som för det mesta skriver om sina liv.. Så därför började jag blogga om Milan! Vilket jag älskar haha :)

/ Pegah Milanista

2 kommentarer:

  1. hur började du blogga?ahaha vilken dum fråga

    SvaraRadera
  2. Dethär är ju en fotbollsblogg vadå kläder:P

    SvaraRadera