torsdag 20 januari 2011

Inför Milan - Bari; Dags för Coppa Italia!

Jag kom preciiiis hem efter en lång skoldag (okej jag var inte i skolan till 8 på kvällen) men jag kom hem nyss efter att "inte ha varit hemma sedan imorse"
Så uppdateringen har varit kass idag... Och tidigare veckor. Men men... Skolan tar över, vad ska man göra. Ber så hemskt mycket om ursäkt!!!

Bari, som inte har lyckats imponera på någon i ligan med sin 20:e plats (alltså sist i ligan!), verkar vara ett lätt lag att möta ikväll. Och efter att vi kryssade i helgen mot Lecce är jag faktiskt fortfarande sur, så jag hoppas att det går bättre ikväll..

Om kvällens match:
Avspark - 21.00
Kanal - Visas ej på TV, blir streamande för min del!
Officicell startelva (släpptes precis)
(4-3-1-2)
Roma;

Oddo, Nesta, Yepes, Antonini;
Gattuso, Ambrosini, Merkel;
Robinho;
Ibrahimovic, Cassano

Avanti ragazzi!

/ Pegah Milanista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar