lördag 19 september 2009

Hallåå läsare?

Jag vill tacka alla som läser min blogg, även om jag inte är känd som vissa andra bloggare! Vill också tillägga att jag skriver bloggen för att kunna uttrycka det jag känner om laget, samt att skriva och uppdatera om det som sker i Milan-världen!
Jag skulle uppskatta fler kommentarer på inläggen, och massor av tips & idéer på vad jag kan skriva, för att kunna göra det här till en bra blogg!
Så småningom kommer jag att ha lite mer "aktiviteter" på bloggen, som t.ex frågestunder m.m.
Men som sagt, ge mig fler idéer så bloggen blir mer intressant att läsa & inte bara massa "boring stuff" om Milan..

Ni kan nå mig på facebook: Pegah 'Milan' Irandoost,
eller så är det bara att skriva en kommentar!

Milano Siamo Noi <3
/ Pegah Milanista

4 kommentarer:

  1. jag vill läsa mera om mode och skönhet? eller typ sex och kärlek?

    SvaraRadera
  2. hahaha detta är en fotbollsblogg, gå o läs kissie eller något

    SvaraRadera