lördag 29 augusti 2009

4-0..Fan-fucking-tastic..

Om ni ännu inte märkt så blev det 4-0 till Inter ikväll. Själv blir man bombad med över 20 sms som till exempel: "Hahahahahahahahahahahahaha", eller "INTER INTER INTER", och så det klassiska: "AAAAABOW VAD NI SUGER HAHAHAHAH SKÄMS DU INTE"
Här har ni erat svar:
NEJ jag skäms inte. Ett bra lag är inte ett lag som vinner hela tiden. Utan det handlar om såå mycket mer. Ni som verkligen anser att ni "kan allting om fotboll" och att ni anser att alla andra lag förutom erat "suger", vet då ingenting om fotboll kan jag säga!
Sorgligt men sant så kommer 4-0 att sitta kvar & Im sad to say to all Milanisti; vi kommer bli retade och hånade.. Men jag för jag håller huvudet HÖGT för jag är en Milanista, och inte sviker man sitt lag på grund av EN match. Säsongen har precis börjat & detta är bara omgång 2, vi kommer få våran hämnd och den kommer bli riktig saftig och ljuv. Skrattar bäst den som skrattar sist..

Men nu till en sak som stör mig..Gattuso?! Vad fan håller han på med?!
Det räcker med att han fick ett gult kort, sedan när han ska bli utbytt mot Seedorf så lägger han upp värsta bensaxen till Sneijder som ger han ett fet rött kort & som ger Inter ett mål genom straff..Inte något Maldini skulle ställt till med, eller hur Il Capitano? Vill också tillägga att detta var första derbyt utan Maldini sedan år 1985.
Och vad fan håller Milansupportrarna på med? Börjar ställa sig upp & gå från ingenstans? Är det så man "supportar" sitt lag? Det är ingen i laget som borde skämmas för att de inte gjorde mål, utan jag tycker att det är supportrarna som borde skämmas för att de inte visade sitt stöd..Tänk er spelarna som krigar för en bra match, så ställer sig supportrarna upp mitt i matchen och börjar gå..Ni kanske tycker jag är löjlig som tar upp detta, men om jag vore en av spelarna skulle jag bli sårad av att bli sviken av mina fans, SPECIELLT när man ligger under med flera mål.. Ni får tycka vad ni vill, men det här är iallafall min åsikt.

Ett lag är ett lag, man har bra dagar & dåliga dagar. Deal with it. Annars är du en jävligt dålig förlorare..
/ Pegah Milanista

6 kommentarer:

  1. Deeeb JUvntus juventus juventus är bättre än milan deebdebbbebebebebebeb30 augusti 2009 kl. 10:50

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAAHHA

    SvaraRadera
  2. AHHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAAHHAAHHAAHAHHA DEEB ASSA XD

    SvaraRadera
  3. läste hälften, sen tröttna jag :)

    SvaraRadera
  4. pegah du skriver sjukt bra förresten, jag lider med dig <3333333

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAHAHAHAH VAD FAN GJORDE GATTUSO I HELVETE?
    JAG GARVADE SOM FAN NÄR GATTUSO FICK RÖTT KORT XD

    http://www.eurosport.se/fotboll/serie-a/2009-2010/inter-krossade-milan_sto2045711/story.shtml

    SvaraRadera